Informasjon om inkasso
Det er ikke alltid like enkelt å ha oversikt på alle regninger og betalingsfrister. For å få oversikt over "fakturareisen" hos oss i Talkmore her.
Har du fått inkassovarsel?
Dersom fakturaen ikke betales innen fristen vil det etter 31 dager sendes ut et inkassovarsel med et purregebyr på 35 kr per post og e-post. Betales fakturaen ikke innen denne fristen vil den bli sendt videre til Lindorff, og abonnementet ditt vil sperres både for utgående og innkommende trafikk.
Har fakturaen din blitt sendt til Lindorff/inkasso?
Opprettelse av inkasso-sak medfører også sperring av din telefon. Varsel om at abonnementet ditt sperres blir sendt til deg på SMS. Når inkassosaken din er registrert betalt, kan vi gjenåpne det. Dette tar vanligvis 1-3 virkedager, og medfører et gjenåpningsgebyr på 299 kr.
Hva gjør jeg?
Skulle du ikke ha betalt innen fristen for inkassovarselet må Lindorff kontaktes angående betalingsinformasjon. De kan kontaktes på telefon +47 23 21 10 00