Enkelte ganger tilbyr Talkmore Bedrift støtte til dekning av bruddgebyrer slik at dere kan bli kunde hos Talkmore Bedrift raskere og enklere. Det fungerer slik;
- Dere betaler bruddgebyret hos tidligere operatør.
- Send oss så faktura og kvittering for betaling for dette til bedrift@talkmore.no.
- Husk å skrive inn administrator sitt navn og telefonnummer, så vi vet hvem som skal krediteres. En kreditt legges inn på deres kundeforhold og trekkes fra på kommende fakturaer.
Noen foutsetninger for kreditering:
- Avtalen forutsetter at antall aktive abonnement har kommet opp i antallet som er oppgitt i kontrakten i løpet av 4 – fire- uker fra avtalesignering.
- Kredittbeløpet må dokumenteres innen 4 måneder fra dato for avtalesignering. Kopi av faktura for bruddgebyrer fra eksisterende mobiloperatør sendes til bedrift@talkmore.no. Fakturanummer, bedriftsnavn, aktuelle mobilnumre, samt spesifisering av betalt beløp må klart fremgå av den innsendte fakturaen.
- Den benyttede del av kreditten som gis av Avtalen vil bli fakturert Kunden dersom en av følgende forhold inntreffer innen 24 måneder fra dato for avtalesignering; (i) kundeforholdet til Talkmore opphører, eller (ii) antallet aktive abonnement hos Talkmore faller under 50% av antallet oppgitt i kontrakten.