Har abonnementet ditt blitt sperret kan det skyldes manglende betaling eller høyt forbruk opptil sperregrensen.
- Dersom du ikke har betalt fakturaen din en måned etter forfallsdato, vil abonnementet ditt sperres for utgående trafikk. Du vil fortsatt kunne motta SMS og samtaler
- Har du ubetalte fakturaer med høyt beløp blir du sperret dersom totalt utestående beløp er over din kredittgrense
- Har du en ubetalt faktura må du betale denne for å få åpnet sperren. Abonnementet gjenåpnes så fort betalingen er registrert
OBS! Dersom du ikke betaler faktura 1-3 dager etter abonnementet er sperret, vil fakturaen din gå til inkasso. Da må du kontakte Lindorff for å løse saken på telefon: 23 21 10 00.
Hvordan registrere betalingen raskest mulig?
Betaler du via Mine Sider eller i Talkmore-appen, vil det registreres direkte og ditt abonnement gjenåpnes i løpet av 15 minutter. Husk å slå telefonen din av og på.
Gjenåpningsgebyr
Blir ditt nummer sperret grunnet manglende betaling påløper et gjenåpningsgebyr på 299 kroner.
Fakturaen min er sendt til inkasso
Er fakturaen din gått til inkasso blir nummeret helt sperret. Nummeret gjenåpnes når inkassoen saken er betalt og avsluttet. Kontakt Lindorff dersom du har spørsmål knyttet til en faktura som har gått til inkasso på telefon: 23 21 10 00.
Les mer om inkasso her.