Talkmore Bedriftsnett – Den enkle veien til proff samtale-håndtering
Hvor mange innkommende samtaler har din bedrift råd til å gå glipp av? For mange bedrifter fører ineffektiv samtale-håndtering til mye frustrasjon både hos kunder og ansatte. Talkmore Bedriftsnett løfter samtale-håndteringen til et nytt, profesjonelt nivå.
Med Talkmore Bedriftsnett får dine ansatte tid og rom til mer effektiv tidsstyring gjennom å styre sin egen status og se kollegaers tilgjengelighet. Dermed kan kollegaen din ta den viktige innkommende samtalen når du trenger arbeidsro.
Hva er inkludert i Talkmore Bedriftsnett?
Talkmore Bedriftsnett er skreddersydd for å forenkle arbeidshverdagen for små og mellomstore bedrifter. Løsningen tar kort tid å sette opp, er svært brukervennlig og krever minimalt med administrasjon og opplæring.
For kun kr 29,- eks mva per ansatt per måned, får din bedrift et felles hovednummer (valgfritt), et brukervennlig administrasjonsverktøy og tilgang til Talkmore Bedriftsnett-appen. Med appen kan ansatte sette egen status, se kollegaers tilgjengelighet, sette over samtaler og logge ut og inn av køer.