Når vi fakturerer, er det noen spørsmål som ofte dukker opp. Disse besvarer vi her.
- Hvorfor inneholder første faktura to månedsavgifter?
- Er din bedrift ny kunde eller har bestilt nye abonnement og tilleggstjenester, faktureres månedspris fra bestillingsdato til og med inneværende kalendermåned.
- Hvorfor har jeg blitt fakturert for et abonnement eller tjeneste som jeg har sagt opp?
- Ved oppsigelse av abonnement eller tjeneste, vil du bli fakturert for månedspris ut inneværende fakturaperiode.
- Hvorfor er fakturaen min høyere enn månedsprisen på abonnementet mitt?
- Beløpet på fakturaen din består av både den faste månedsprisen, og pris for evt benyttede tjenester som ikke er inkludert i abonnementet ditt.
Eksempel på bruk som ikke er inkludert kan feks. være bruk utover inkludert datamengde, samtaler til service- og spesialnummer, kjøp av varer og tjenester eller bruk i utland. Ved å installere appen vår, eller logge inn på Mine Sider på talkmore.no/bedrift, finner du total oversikt over all forbruk som utgjør totalbeløpet på din faktura.
- Beløpet på fakturaen din består av både den faste månedsprisen, og pris for evt benyttede tjenester som ikke er inkludert i abonnementet ditt.