På Mine Sider kan du enkelt bestille og avbestille SIM-kort tilknyttet dine bedrifts abonnement.
For å bestille eller slette et SIM-kort på et abonnement, velger du hvilket abonnement du ønsker å gjøre endringer på ved å klikke på navnet. Deretter velger du "SIM-kort" i menyen, og trykker på Bestill nytt SIM-kort eller SIM-kortet du vil endre på.
Her kan du både bestille data- og tvillingkort, bestille erstatningskort og aktivere blanke SIM-kort. Alle våre SIM-kort er multi-SIM, som passer til alle typer enheter. Du kan også sperre aktiverte SIM-kort, samt hente ut PUK-koden.
Nye SIM-kort blir produsert på vår SIM-kortfabrikk neste virkedag og blir sendt til deg kort tid etter. Hvis abonnementet ikke er aktivt hos oss ved bestilling av datakort og/eller tvillingkort vil SIM-kortet bli produsert og sendt i posten når abonnementet er aktivt.
SIM-kort som slettes vil bli deaktivert øyeblikkelig, og kan ikke lenger brukes.